Obchodní podmínky

Obchodní podmínky

Všeobecné obchodní podmínky:

Tyto obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) firmy Kremer Jiří, Ruská 1774, Karviná-Nové Město, IČO: 66696968, (dále jen „zhotovitel“) upravují vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti s uzavřením smlouvy o dílo ( dále jen Smlouvy ). Je-li smluvní stranou spotřebitel, řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami občanským zákoníkem (č. 89/2012 Sb.) a zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.). Je-li smluvní stranou jiný subjekt, řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami obchodním zákoníkem (č. 513/1991 Sb.) Podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti zhotovitele a zákazníka.

Příjem zakázky

Při příjmu zakázky do opravy  je vytvořen „Příjmový zakázkový list“. Tento dokument obsahuje identifikační údaje zhotovitele a zákazníka ( příjmení, jméno, adresa, telefonní číslo, email, IČO, DIČ ),  model vadného zařízení předaného k opravě, výrobní číslo, příslušenství předané s vadným zařízením, datum přijetí do opravy,  popis závady, poučení pro zákazníka. Podpisem dokumentu oběma stranami je Smlouva uzavřena s tím, že zákazník obchodní a servisní podmínky akceptuje , tyto jsou k přečtení na stránce www.tv-opravy.cz . Při využití přepravy poštou, kurýrní či přepravní službou či jiným způsobem přepravy bez osobní přítomnosti zákazníka je „Příjmový zakázkový list“ vytvořen v okamžiku převzetí balíku od přepravní služby. V tomto případě podpis Smlouvy na straně objednatele nahrazuje jiný projev vůle zákazníka smlouvu uzavřít (telefon, mail). Při příjmu zařízení je zákazník informován o ceně za diagnostiku v ceně 400,-Kč za TV do 45“ včetně, případně 600,-Kč za TV nad 45“.

Diagnostika
Po příjmu vadného zařízení je provedena diagnostika, která proběhne ve většině případů do 3 pracovních dní, v případě komplikovanějších a neprojevujících se závad, může diagnostika trvat déle. Po diagnostice vadného zařízení je zákazník neprodleně informován o ceně a termínu opravy. Zákazník má možnost se v klidu a bez nátlaku, svobodně, rozhodnout, zda cenovou nabídku na opravu vadného zařízení akceptuje, či nikoliv.

Oprava
Pokud zákazník s cenovou nabídkou souhlasí, zhotovitel objedná díl na opravu a provede opravu vadného zařízení.
Pokud Zákazník s cenovou nabídkou nesouhlasí, vadné zařízení je smontováno do původního stavu a buď předáno zpět zákazníkovi nebo ekologicky zlikvidováno, vše po dohodě a souhlasu se zákazníkem.


Výdej zakázky
Po opravě je zákazník informován a dohodnut termín dodání opraveného zařízení. Po úspěšném otestování opraveného zařízení dojde k podpisu „ukončovacího zakázkového listu“ a úhradě za opravu. Záruka na provedenou opravu je v délce 6ti měsíců od předání opraveného zařízení. Záruka se vztahuje pouze na provedené práce, nikoliv tedy na komplexní funkčnost zařízení.
Pokud zákazník souhlasil s ekologickou likvidací vadného zařízení, je tento vztah uzavřen jen pouze v telefonické komunikaci.
Zákazník je povinen zaplatit zhotoviteli za provedený servisní zásah účtovanou částku. Odmítne-li zákazník zaplatit cenu opravy podle těchto podmínek, bude toto jednání považováno za porušení Smlouvy na straně zákazníka. Nedojde-li k jiné dohodě zhotovitele s objednatelem, je zhotovitel oprávněn podle § 1395 NOZ využít zadržovací (retenční) právo a věc objednateli až do zaplacení ceny nevydat. Je-li objednatel v prodlení se zaplacením ceny servisních služeb, je povinen zaplatit zhotoviteli rovněž zákonné úroky z prodlení za dobu, po kterou prodlení objednatele trvá.

Podle § 656 občanského zákoníku je zákazník povinen vyzvednout si věc nejpozději do jednoho měsíce od uplynutí doby, kdy byl zákazník informován o ukončení opravy. Neučiní-li tak, zhotovitel je oprávněn požadovat zaplacení poplatku za uskladnění, který činí 50,–Kč vč. DPH za každý, i nepracovní den. V případě, že si zákazník nevyzvedne věc svěřenou zhotoviteli k opravě do šesti měsíců od zaslání výzvy k jejímu vyzvednutí (zpravidla telefonicky, SMS nebo mailem), provede zhotovitel fyzickou likvidaci zařízení bez nároku zákazníka na náhradu škody. Zařízení, které se  opravit nepodařilo, které zde zůstává nevyzvednuté a zákazník o něj nejeví zájem i přes upozornění o ukončení práce na zakázce, bude zlikvidováno za dva měsíce od upozornění. 

Reklamace

Zhotovitel je ze zákona povinen vyřídit záruční reklamaci do 30 dní od přijetí zařízení k záruční opravě. Vyřízením reklamace se rozumí odstranění reklamované závady anebo vrácení peněz za předchozí provedený servisní zásah, případně uskutečnění jiného řešení dle dohody s objednatelem – např. přiměřené snížení ceny opravy nebo úpravy. Pokud se ukáže, že reklamované zařízení nejeví chyb, objednatel nemůže uplatňovat žádné nároky plynoucí z vadného plnění (bezplatnou opravu, testování, poštovné). Pokud reklamované zboží jeví vadu, která nevznikla v souvislosti s opravou nebo zapříčiněnou zákazníkem, považuje se reklamace za běžnou zakázku.

Vaše nastavení souborů cookie

Nezbytné
Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu a všech funkcí, které nabízí.

Preferenční
Personalizaci provádíme na základě vámi prohlíženého obsahu. Dále pak upravujeme zobrazovaný obsah podle toho, co vás zajímá.

Statistické
Tyto cookies nám umožňují měření výkonu našeho webu a za pomoci získaných dat pak můžeme zlepšovat zážitek z procházení webu našim zákazníkům.

Reklamní
Tyto cookies jsou využívány reklamními a sociálními sítěmi pro úpravu zobrazovaných reklam tak, aby pro vás byly zajímavé.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie.
Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Zásady používání souborů cookie