Obchodní podmínky
Všeobecné obchodní podmínky:
Tyto obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) firmy Kremer Jiří, Ruská 1774, Karviná-Nové Město, IČO: 66696968, (dále jen „zhotovitel“) upravují vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti s uzavřením smlouvy o dílo ( dále jen Smlouvy ). Je-li smluvní stranou spotřebitel, řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami občanským zákoníkem (č. 89/2012 Sb.) a zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.). Je-li smluvní stranou jiný subjekt, řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami obchodním zákoníkem (č. 513/1991 Sb.) Podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti zhotovitele a zákazníka.
Příjem zakázky
Při příjmu zakázky do opravy je vytvořen „Příjmový zakázkový list“. Tento dokument obsahuje identifikační údaje zhotovitele a zákazníka ( příjmení, jméno, adresa, telefonní číslo, email, IČO, DIČ ), model vadného zařízení předaného k opravě, výrobní číslo, příslušenství předané s vadným zařízením, datum přijetí do opravy, popis závady, poučení pro zákazníka. Podpisem dokumentu oběma stranami je Smlouva uzavřena s tím, že zákazník obchodní a servisní podmínky akceptuje , tyto jsou k přečtení na stránce www.tv-opravy.cz . Při využití přepravy poštou, kurýrní či přepravní službou či jiným způsobem přepravy bez osobní přítomnosti zákazníka je „Příjmový zakázkový list“ vytvořen v okamžiku převzetí balíku od přepravní služby. V tomto případě podpis Smlouvy na straně objednatele nahrazuje jiný projev vůle zákazníka smlouvu uzavřít (telefon, mail). Při příjmu zařízení je zákazník informován o ceně za diagnostiku v ceně 400,-Kč za TV do 45“ včetně, případně 600,-Kč za TV nad 45“.
Diagnostika
Po příjmu vadného zařízení je provedena diagnostika, která proběhne ve většině případů do 3 pracovních dní, v případě komplikovanějších a neprojevujících se závad, může diagnostika trvat déle. Po diagnostice vadného zařízení je zákazník neprodleně informován o ceně a termínu opravy. Zákazník má možnost se v klidu a bez nátlaku, svobodně, rozhodnout, zda cenovou nabídku na opravu vadného zařízení akceptuje, či nikoliv.
Oprava
Pokud zákazník s cenovou nabídkou souhlasí, zhotovitel objedná díl na opravu a provede opravu vadného zařízení.
Pokud Zákazník s cenovou nabídkou nesouhlasí, vadné zařízení je smontováno do původního stavu a buď předáno zpět zákazníkovi nebo ekologicky zlikvidováno, vše po dohodě a souhlasu se zákazníkem.
Výdej zakázky
Po opravě je zákazník informován a dohodnut termín dodání opraveného zařízení. Po úspěšném otestování opraveného zařízení dojde k podpisu „ukončovacího zakázkového listu“ a úhradě za opravu. Záruka na provedenou opravu je v délce 6ti měsíců od předání opraveného zařízení. Záruka se vztahuje pouze na provedené práce, nikoliv tedy na komplexní funkčnost zařízení.
Pokud zákazník souhlasil s ekologickou likvidací vadného zařízení, je tento vztah uzavřen jen pouze v telefonické komunikaci.
Zákazník je povinen zaplatit zhotoviteli za provedený servisní zásah účtovanou částku. Odmítne-li zákazník zaplatit cenu opravy podle těchto podmínek, bude toto jednání považováno za porušení Smlouvy na straně zákazníka. Nedojde-li k jiné dohodě zhotovitele s objednatelem, je zhotovitel oprávněn podle § 1395 NOZ využít zadržovací (retenční) právo a věc objednateli až do zaplacení ceny nevydat. Je-li objednatel v prodlení se zaplacením ceny servisních služeb, je povinen zaplatit zhotoviteli rovněž zákonné úroky z prodlení za dobu, po kterou prodlení objednatele trvá.
Podle § 656 občanského zákoníku je zákazník povinen vyzvednout si věc nejpozději do jednoho měsíce od uplynutí doby, kdy byl zákazník informován o ukončení opravy. Neučiní-li tak, zhotovitel je oprávněn požadovat zaplacení poplatku za uskladnění, který činí 50,–Kč vč. DPH za každý, i nepracovní den. V případě, že si zákazník nevyzvedne věc svěřenou zhotoviteli k opravě do šesti měsíců od zaslání výzvy k jejímu vyzvednutí (zpravidla telefonicky, SMS nebo mailem), provede zhotovitel fyzickou likvidaci zařízení bez nároku zákazníka na náhradu škody. Zařízení, které se opravit nepodařilo, které zde zůstává nevyzvednuté a zákazník o něj nejeví zájem i přes upozornění o ukončení práce na zakázce, bude zlikvidováno za dva měsíce od upozornění.
Reklamace
Zhotovitel je ze zákona povinen vyřídit záruční reklamaci do 30 dní od přijetí zařízení k záruční opravě. Vyřízením reklamace se rozumí odstranění reklamované závady anebo vrácení peněz za předchozí provedený servisní zásah, případně uskutečnění jiného řešení dle dohody s objednatelem – např. přiměřené snížení ceny opravy nebo úpravy. Pokud se ukáže, že reklamované zařízení nejeví chyb, objednatel nemůže uplatňovat žádné nároky plynoucí z vadného plnění (bezplatnou opravu, testování, poštovné). Pokud reklamované zboží jeví vadu, která nevznikla v souvislosti s opravou nebo zapříčiněnou zákazníkem, považuje se reklamace za běžnou zakázku.